lördag 15 juni 2013

Back in track

Jo i torsdags hade jag mitt första möte med baranvården heller vad motsatsen i sverige kan heta. Det blev ett två timmars lång utfrågning. Mitt huvud var tjockt efter det kan jag lova, tänka på bra svar och så allt på rumänska. Som tur var så var min suveräna fru med mig och hjälpte till när min rumänska inte räckte till.
Det var alla möjliga frågor, allt från vad mina bröder gör till vad jag tycker om dagens barns uppförande.
Förklara vad en cnc operatör som gör axelförband gör på rumänska gick väl sisådär men annars så gick det bra.
Den rumänska värmen har kommit så det räcker och blir över, lika så myggen som frodades under regnperioden.
Mygg och konstant klibbig är melodin här nu.
Den zoologiska delen av vårt hus går som det ska, alla de små blir de större.
Ankorna har flyttat ut under dagarna och förhoppningsvis så kan jag göra dem ett hus idag. Kattungarna har flyttat till vardagsrummet och rultar runt överallt.
Ta en titt för er själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar